DumpStats voor the haque warrior

31,101 +36115 -5014

Kudos

#1990 (Top 0.7254%)

Kudos/dag 10.05
Kudos/reaguursel 36.12
Meeste kudos op 1 reaguursel 7527
Minste kudos op 1 reaguursel -295

861

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.28
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 22.7
Reacties per reaguursel 0.75
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 15
Gestart op 17-05-2016

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2020-04-13 06:16:50 door the haque warrior op Paringsdans
@Wonderpaard | 13-04-2020 | 08:02: elke politicus had dit gedaan, maar ja..ik kan kwalijk Ozturk hier de schuld van geven. Hij is nu eenmaal niet aan de leiding. De anderhalvemeter samenleving voorkomt (boeren)protesten en niet voor niets zegt Rutte "wen er maar aan" Deze macht zal hij niet snel meer opgeven

0 kudos 2020-04-13 06:02:14 door Wonderpaard op Paringsdans
Politiek is heel makkelijk; alles wat jij niet leuk vind is de schuld van de tegenpartij, ookal stemt je eigen partij ermee in.

Flikker toch een eind op met dat domme "alles komt door rutte" gezeik.Ja Rutte is een drol maar dat zijn ze allemaal. Noem eens een politicus of politica die een IQ heft van meer dan 68? Nou?

2 kudos 2020-04-12 14:57:58 door Consumido op Voorlopig geen voetbal op TV
Laat Sylvana S. Maar niet lezen dat je naar de competitie van WIT Rusland kijkt, voor je het weet is dat land geschiedenis als het aan haar en haar vriendjes ligt.

3 kudos 2020-04-12 12:54:22 door Chomsky_Noam op Waarom 1,5 meter?
@fancymushroom | 12-04-2020 | 13:54: Jij bent er dan zeker ook zo een die de longfondsen op deze planeet allemaal corrupt vindt.

https://www.nu.nl/coronavirus/...
https://www.nu.nl/coronavirus/...
https://www.nu.nl/coronavirus/...
Feit: een dokter kan op een mri of ct zien wat voor schade er in een lichaam zit, dus ook of er blijvende schade in de longen zit. Dus als het Nederlandse longfonds zegt dat sommige mensen blijvende schade aan de longen ontwikkelen door deze ziekte, dan kun je aannemen dat dat zo is.

3 kudos 2020-04-12 11:54:45 door fancymushroom op Waarom 1,5 meter?
@chomsky: blijvende longschade na het verkrijgen van een virus dat zich nu 2 maanden huisvest in Europa. Voor zover mij bekend is, is blijvend niet te constateren in minder dan 2 maanden zonder controlegroep. Daarbij ken ik meerdere bedrijven en mensen die het hebben gehad maar door de ellende die verspreid wordt denken van niet. "want dan had ik echt heel erg ziek moeten zijn en ik heb alleen een beetje moeten hoesten en niezen zonder zware koorts" dus laten we nou aub het feit houden dat we het gewoon simpelweg niet weten.

-8 kudos 2020-04-12 09:52:00 door Chomsky_Noam op Waarom 1,5 meter?
@fancymushroom | 12-04-2020 | 11:03: Niet iedereen gaat dood inderdaad. Een beetje overdrijven om een punt te maken mag wel als iemand deze crisis afdoet als een hoax. Wat ik wel zeg, en met mij vrijwel alle economen, is dat als je geen maatregelen treft en het virus z'n gang laat gaan, dat dat nog veel slechter is voor de economie en dat meer mensen sterven. Daarnaast hoor je ook steeds meer verhalen van mensen die blijvende longschade ontwikkelen na het krijgen van deze ziekte en daardoor meer mensen in de ziektewet komen. De maatregelen helpen om de verspreiding in te dammen en daardoor de druk op de zorg te verlichten. Dat zijn allemaal dingen die we wel weten.
Dat heet geen angst zaaien, maar de feiten zien zoals ze zijn.

3 kudos 2020-04-12 09:03:00 door fancymushroom op Waarom 1,5 meter?
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen geplust worden om het feit dat ze zeggen dat de economie niet belangrijk is als "iedereen dood gaat". Dat is nou precies het hele punt. Niet iedereen gaat dood, niet iedereen komt in een ziekenhuis terecht. Het overgrote deel van de mensen kan rond lopen zonder enige klachten ooit te krijgen! Het verhaal is dat we het nu simpelweg niet weten en om totale chaos te voorkomen maar alles dichtgooien over de hele wereld. Virologen stellen deze maatregelen in omdat ze zelf in het instituut zitten die de slachtoffers moet behandelen en ze het daarom zelf het hardst voelen. Een boer gilt ook moord en brand als ze hun werkwijze kapot zien gaan. Mij hoor je niet zeggen dat de maatregelen geen zin hebben en dat ik het achterlijk vind. Ik hou mij aan de regelgeving zoals opgesteld en doe mijn werk als normaal in de essentiële sector. Maar hou op met onberedeneerd angst zaaien en hou op met het allemaal als hoax afblazen. Beide kanten zijn even slecht.

11 kudos 2020-04-12 08:29:11 door Fresk op Waarom 1,5 meter?
We kunnen ook gewoon doorgaan met het leven en alleen de mensen die kwetsbaar zijn thuis laten blijven. Het deel gezonde mensen dat sterft is minimaal. Kan het meeste doorgaan en zijn de maatschappelijke gevolgen veel kleiner. Bovendien ontwikkel je dan heel snel kudde immuniteit.

6 kudos 2020-04-12 08:26:04 door shuk op Waarom 1,5 meter?
Helemaal mee eens. Het is ook van de zotte dat op financieel gebied ineens allrs mag en kan. De miljarden worden getrokken alsof het tientjes zijn. Terwijl afgelopen jaren pensioenen en zorg tot op het bot uitgekleed zijn. Ik vertrouw het voor geen meter. De regering ging altijd over lijken en nu stroomt het geld als water.

-1 kudos 2020-04-12 08:23:34 door nickjah op Waarom 1,5 meter?
Geen enkele reden om bovenstaand reaguursel zo te minnen... Zit best een kern van waarheid in. Vervelend aan dit virus is niet een abnormaal hoog sterftecijfer, maar het feit dat het ziekteverloop zo dramatisch is. In plaats van een koortsaanval met acuut hartfalen tot gevolg, laat dit virus je langzaam stikken in je eigen vocht. Daarom liggen ziekenhuizen en IC's vol, en daarom slaat de paniek wereldweid toe... en schieten we massaal in een destructieve lockdown. Alternatieve oplossing: preventief ruimen.

22 kudos 2020-04-12 08:20:49 door Chomsky_Noam op Waarom 1,5 meter?
Dit soort reacties heb ik vaker voorbij zien komen en blijkbaar vergeten sommigen dat het niet de economie of de gezondheid is, het is de economie én de gezondheid van iedereen.
Als iedereen dood gaat en de zorg de enorme druk niet meer aan kan en dus instort is dat nog veel slechter voor onze economie dan de maatregelen die we nu hebben.
Daarnaast denken mensen dat de WHO een instantie is, dat is het NIET. Het de hele wetenschappelijke community op het gebied van gezondheid.
Dit soort achterlijke comments moet je direct slopen aangezien hoe meer mensen dit geloven en zich dus niet aan de maatregelen houden, we straks nog veel langer in deze shit zitten.

5 kudos 2020-04-12 08:17:57 door Lazi op Waarom 1,5 meter?
Klopt, maar als je dat probeert uit te leggen aan iemand merk je onmiddellijk dat mensen reeds gehersenspoeld zijn en niets verifiëren.

2 kudos 2020-04-11 11:30:28 door fridgedoor op Afstand houden
Je naam alleen al doet vermoeden dat je een boos mensje bent.

0 kudos 2020-04-11 11:21:58 door Shigoya op Afstand houden
Relax joh, gewoon hoedje vouwen van aluminiumfolie en dan zit jij weer helemaal goed. Ook geen last van 5G meer.

0 kudos 2020-04-11 10:21:56 door De Veerboot op Afstand houden
Er zijn waarschijnlijk wel meer zaken waar je 100% zeker van bent maar die objectief gewoon niet waar zijn.

0 kudos 2020-04-11 09:48:53 door the haque warrior op Likkende poes
@TaalNasi | 11-04-2020 | 09:25: zal het een verwijzing zijn naar een eerdere persconferentie misschien..zal iemand daar toen letterlijk gezegd hebben dat tot 1 "juno" maatregelen van kracht zijn misschien. En zal het van mij dus cynisch bedoeld zijn misschien?

-3 kudos 2020-04-11 07:44:52 door wifikabelverhuur op Likkende poes
Het is wat vergezocht maar hij doelt op de persconferentie van Grapperhaus.

2 kudos 2020-04-11 07:25:51 door TaalNasi op Likkende poes
Nee, niks "zucht". Het is juni en juli. In spreektaal is het al bagger, maar het ook nog opschrijven is superbagger.

-3 kudos 2020-04-11 07:20:58 door the haque warrior op Onverwachte vormen
@Ikwitutoknie | 11-04-2020 | 09:01: ja..een schaar kan dodelijk zijn en je kunt je er erg aan verwonden. Weet je hoe groot de druk op de eerste hulp is? Ik zeg land op slot!

0 kudos 2020-04-10 18:50:51 door Appie-aapje op Ondertussen in Amerika
Er is laatst een filmpje gepost die uitlegt hoe dit virus verschilt van de griep. Ik ga niet de moeite nemen om hem voor je op te zoeken maar je kan hem vinden met de tag griep of coronavirus.

0 kudos 2020-04-10 18:02:38 door Sgt_Pisvlek op Ondertussen in Amerika
@Trumpcunt. Dan moet je wel bij de feiten blijven vriend. En niet 2 dingen door elkaar halen. Er zijn op dit moment +/- 24000 besmettingen, het dodental is een heel stuk lager. Verder is the hague warrior maar gewoon een slecht geïnformeerd lulletje rozenwater.

-9 kudos 2020-04-10 17:27:19 door trumpcunt op Ondertussen in Amerika
Vorig jaar stierven er 3.000 mensen aan griep in Nederland, dit jaar nu al bijna 25.000 aan het Coronavirus (en we zijn dus nog niet eens op de helft). Ik begrijp je punt niet, maar het komt sowieso wat onwetend over.

-7 kudos 2020-04-10 17:04:57 door the haque warrior op Ondertussen in Amerika
@nlnoob | 10-04-2020 | 18:37: linksom of rechtsom: minder doden en besmettingen en longontsekingen dan gewoonlijk. Jammer voor je..je had het blijkbaar liever anders gezien..maar helaas. Het is als de fotos op een pakje sigaretten. Als je de beelden laat zien lijkt het erger. Toch zijn sigarretten niet ongezonder nu er fotos op staan.

12 kudos 2020-04-10 16:37:02 door nlnoob op Ondertussen in Amerika
Meneer the haque warrior.
Ik zal u een simpel lesje virussen geven.
Er bestaan er velen, welke verschillende ziektes met zich mee brengen. De bekendste ziekte is de griep, welke wordt veroorzaakt door het influenza virus.
Soms lijken de symptomen van virussen op elkaar. Zelfs bacteriën kunnen vergelijkbare symptomen hebben, toch zitten er grote verschillen tussen. Ook kunnen de neveneffecten soortgelijk zijn, zoals het grotere risico op een longontsteking. Dit heeft er mede mee te maken dat het imuumsysteem wordt verzwakt.
Ik zie u graag in les twee van Virussen en bacteriën (niveau: basisschool groep 5). Fijn weekend.

0 kudos 2020-04-07 19:16:25 door Krit op De hoofdboodschap
Op een doorsnee dag als vandaag komen 381 mensen te overlijden in Nederland. Zo’n 45 procent van de overleden mannen en 63 procent van de overleden vrouwen is ouder dan 80 jaar. -bron CBS-

0 kudos 2020-04-07 19:15:24 door DickInBlik op De hoofdboodschap
Je hebt groot gelijk. Wordt tijd dat de makke schaapjes eens de oogkleppen afzetten. Iedereen blaat elkander na, maar nadenken, ho maar. Cijfers en feiten tellen mensen! Niet blind achter NOS en co aanlopen!

-4 kudos 2020-04-07 18:49:28 door the haque warrior op De hoofdboodschap
@KuvaKlik | 07-04-2020 | 20:27: o eh..hoeveel mensen gaan er jaarlijks in italie dood aan de griep dan? help me even op weg

13 kudos 2020-04-07 18:31:41 door trucker0werner op De hoofdboodschap
feit is ook dat covid 2 a 3x makkelijker verpreid wordt per persoon. Dit samen met 0.0 afweer van ieder lichaam. kom je uit dat ieder ziek wordt. 80% wordt ziek, rest komt op IC te liggen of overlijd.

griep is verzamelnaam voor vele ziektes, waarvoor meeste goeie afweer hebben. degene die sterven zouden ook sterven als ze iets verkeerds eten.

gaat erom dat met deze regels we aantallen in kunnen dampen en zo dat de zorg, het net aankan om ieder de juiste zorg te bieden.

1 kudos 2020-04-07 18:30:11 door DNA op De hoofdboodschap
Onzin! Laat dan bronnen zien dat er 65000 mensen overlijden aan de griep.

1 kudos 2020-04-07 18:30:00 door DNA op De hoofdboodschap
Onzin! Laat dan bronnen zien dat er 65000 mensen overlijden aan de griep.